onsdag 18 februari 2015

Morris paradise....








Nu när våren börjar komma så blir jag sugen på lite nya våriga kuddar i soffan. Ut med pälsfiltar och in med sirliga blomstermönster i ljuvliga pasteller! Men...

Visst är det svårt att hitta snygga kuddar till vettiga priser?! Och har man dessutom hela garderoben full av innekuddar för att det är helt omöjligt att köpa bara ett kuddfodral utan innekudde så blir man ju överlycklig när man hittar en sajt som säljer enbart kuddfodral och helt lyrisk när man dessutom upptäcker att de har ett enormt stort utbud (nästan för stort!!)
Till min stora lycka så har de massor av kuddfodral i William Morris- motiv. Jag har alltid och kommer alltid att älska William Morris fantastiska mönster och nu kan jag få hela soffan full!!
Jag har ingen aning om kvaliteten på dem eller om de ens går att tvätta men skulle kunna rekommendera ett besök på sidan enbart för att få njuta av den underbara Google-translate förklaringen under varje produkt.

Så – in och skratta, shoppa eller bara njut på zazzle.se!

Alla kuddar UTOM den svartvita är därifrån. Den är en nyhet från Åhlens men känns som en helrätt krock till de romantiska Morrismönstrena...

// Ki

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar