torsdag 13 augusti 2009

zzzzzzzzzzz...................


(bild fr. HouseToHome)
Nu när hösten ändå börjar närma sig så känns det som att man gärna vill krypa in och sätta igång med de inneprojekt man planerat till mörkare dagar...
Mitt stora höstprojekt (förutom att föda mitt andra barn:-) är att fixa vårt sovrum.
Nytt golv ska läggas (likt det på bilden) och jag ska tillverka en ny sänggavel, sy gardiner och kuddar etc.. Hittade för övrigt både sängkappa och överkast på HM Home.. Blev positivt överraskad av deras höstkollektion!
Vår gamla TV-bänk ska upp till sovrummet och nya sängbord ska in.. Sängborden och TV-bänken är ur EM:s "Bretagne-serie", lite likt stilen på bilden.
Jag är dock lite orolig för att inte hinna med detta innan jul. Vi har fortfarande STORA projekt kvar ute som vi inte satt igång med än och även jag inser att jag blir inte mindre framåt hösten!

2 kommentarer:

  1. Hej igen - blev så himla nyfiken när du skrev att du valt aluzink pga plåtbranschen. Kan man beställa saker????? Jag letar någon som kan fixa lite alla möjliga saker inom plåt som jag inte vet vart jag ska vända mig. Bland annat en bänkskiva och sånt ....

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Vilekn trevlig blogg du har. Håller med dig om hösten, inneprojekten börjar kännas mer priorieterade.
    /Vimsingen

    SvaraRadera