tisdag 4 augusti 2009

Semestern är slut....


(bild från Slettvoll)
Nu är semestern slut och jag har verkligen haft semester! Jag har inte rört en dator på fyra veckor!
Det har, trots vädret, varit en jätteskön semester. En vecka på Öland och några dagar i Malmö blandat med dagsutflykter och arbete i trädgården... Helt perfekt och det var inte alls jobbigt att gå tillbaka till jobbet igår.
Jag har lite ångest för en sak.........
Jag har fortfarande inte besökt Slettvollbutiken i Malmö, trots att jag är där flera gånger om året!!
Det blir liksom aldrig tid för man vill hellre umgås när man väl träffas men det blir likadant varje gång vi kommer hem.... VARFÖR åkte jag inte till Slettvoll??? Ja, ni förstår kanske att jag tycker väldigt mycket om denna norska! Här är en bild från detta årets sommarkollektion fastän jag nog tycker att hösten har anlänt hit till södra Sverige och jag älskar det!!
Nästa gång kommer en uppdatering på vad som hänt hemma i sommar! Staket och "glasverandapiff"...
Tills dess.... Njut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar