onsdag 27 maj 2009



(Bilder fr. Slettvoll)
Vi kom ganska långt på vår glasveranda i helgen men jag vill vänta tills allt är "färdigpiffat" innan jag lägger upp bilder. Saknar ett matmöblemang som passar, måste vara ett ganska smalt matbord så att man kan få plats ordentligt med stolarna... Har tänkt kolla på loppisar men jag kommer ju aldrig till någon! Bänken som min sambo byggde blev jättebra! Det ser ut som att den har funnits där sedan huset byggdes och då måste man ju säga att man lyckats!
Som vanligt funderar vi redan på nästa projekt: grusgångar, bilparkering och kantsten.
Skulle vilja göra något snyggt med plantering, sten och belysning vid bilparkeringen som inte är för plottrigt... Nån som har några bra tips på inspiration?! Det måste ju passa ett sekelskifteshus men inte vara för "mossigt".
Ganska cleant men med en sekelskiftestouch...
Lät konstigt men det är ju sån jag är! Tips på nån bra hemsida??

1 kommentar:

  1. va sjukt.... jag letade precis efter ett smalt matbord åsså kom jag in på din sida... internet ä bra litet....

    kolla in norrgavel.se (finns här i malmö)

    SvaraRadera