måndag 6 april 2009

Än en gång...






















Vänder jag mina blickar mot engelsmännen när det handlar om inspiration för sovrummet...

Jag tycker att dom är överlägsna när det gäller att jobba med tyger och struktur för att skapa en känsla...

Här är några bilder från Living Etc. på mustiga och härliga sovrum!


Jag ska göra en ny sänggavel klädd i något snyggt tyg och köpa mängder med stuvbitar i matchande tyger så att jag kan sy många kuddar!

Min sambo älskar att plocka bort alla kuddar innan man ska krypa ner i sängen.... INTE!


"Vad f-n ska man ha alla dom här till?!"



2 kommentarer:

  1. Tjusigt värre, skulle gärna vilja ha det så där mysigt i sovrummet. Nu har ändå vår cirkelsåg flyttats...

    Kram
    Kia

    SvaraRadera
  2. Älskar också mycket kuddar, sambon gillar också att ta bort våra (7 st) på kvällen...NOT

    Cheers

    SvaraRadera