fredag 26 december 2014

God Grön Jul!

Såhär ser julen ut hos oss för tillfället, inte ett spår av någon snö! Jag vet... vad gör jag? Jag som inte har skrivit ett ord på bloggen sedan 2011!! Men mycket har hänt sedan 2011 och jag har kommit  fram till att jag nog vill försöka mig på att samla det som jag tycker allra mest om, nämligen inredning, trädgård och mat, i detta formatet. Kanske, kanske finns det även någon som vill läsa och se vad som händer här hos oss på Junibacken. Efter att ha köpt en sjötomt, beslutat att bygga nytt och lämna vårt gamla hus så finns det en del att skriva om men vi backar bandet... det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig. Vi valde tillslut att stanna ett tag till och i samband med det så har vi gett vårt gamla hus en ny kostym. Så det här är min nystart och bilder på husets nystart kommer inom kort. 

Under tiden längtar vi efter snö!


1 kommentar: