måndag 14 juni 2010

Till bords...



(bilder fr. Lagerlings)


Visst är det nåt speciellt med runda bord!
Jag saknar en mysig liten frukostvrå i vårt hus.. Den här ser så mysig ut!
Det blir så mycket personligare och mer avslappnat med runda bord på nåt vis.. Snygga stolar också!
Här hemma är det fortfarande trädgården som har prio 1 trots att vädret inte varit så speciellt "trädgårdsvänligt"... igår satte jag ner ca 32 000 häckplantor ( vag överdrift, en sjuka jag har:) uppe på platån vi har skapat. Tror att det kan bli snyggt att accentuera, kan man säga så, den runda formen med lite häck a´la engelska trädgårdar.. Vi får väl se.
Vi har (sambon) också gjort en ny parkering för bilarna och ska fortsätta med gångarna i singel.. Hopppas jag ialla fall! Jag har ju sagt innan att jag ska få grusgångar utan resultat så jag ska inte skrika hej denna gången!
Tills vi ses igen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar