onsdag 25 februari 2009

Paparazzis....



(Bilder fr. Lagerlings)
Näe....Nu har dom varit hemma igen och tagit bilder utan att fråga... Jag blir sååååå trött!
Skämt åsido... Det är inte min lägenhet men visst är den fin! Lite antikt svenskt blandat med lite colonialstil och ljusa väggar. Jag hade nog trivts i den ialla fall!
Även om man inte kan eller ska köpa någon av de vackra våningarna som de lite exklusivare fastighetsmäklarna visar upp så är det ju kul att titta och samla inspiration...
Ja, nu har jag bestämt mig! Nästa sänggavel blir med beige klädsel och sängkappa.
Let´s face it, beige är ju alltid gångbart... Även om det känns lite tråkigt ibland!

1 kommentar:

  1. ...betyder det att jag är gångbar då? Känner mig nämligen ganska beige... VILL HA SOL NU! :)
    Ja, va oförskämt av paparazzi...ringde dom inte ens innan?? ;)
    Kramis

    SvaraRadera