söndag 1 februari 2009

Önskan....

Jag har fått en önskan om att lägga upp bilder på mina sängmöbler, så här kommer dem....

Tyget är avtagbart och tvättbart i maskin både på sänggaveln och pallen och sitter fast med kardborreband. Har även planer på att tillverka pallen med kromat stålunderrede för en lite coolare look...
Jag gillar att förändra (därav de vita väggarna) och med de här möblerna kan jag enkelt byta stämning helt i sovrummet... Man kan
förändra efter naturens skiftningar eller bara efter humör!

Enkelt, snabbt och snyggt!!


(bilder privat)


1 kommentar:

  1. Hej, Gud va fint. Vart har du köpt "tyget som hänger ner på sängen", vet inte vad det heter.. Sängramen är den klädd? I vilket material har du sängramen? Önskar mitt sovrum såg ut så här. Gud så fint!!

    SvaraRadera