måndag 16 februari 2009

Några personliga favoriter...





(Bilder fr. AndrewMartin & Svenssons)
Bra design som står sig! Ja, det kan man väl ändå säga om klassikerna ovan.. Corbusier, Barcelona och Sarfatti... Som jag önskar att jag kunde skriva detta under rubriken "nya inköp"... MEN.... Nej, jag har inte vunnit på Lotto än! Tror aldrig jag gör det heller faktiskt... Lite konstigt att gå och vänta på det när man aldrig har spelat på Lotto?!

Allra högst på listan står faktiskt Sarfattis lampa..Den stora modellen i krom....mmmmmmmmmm! Designad 1958 och jag kan bara inte få nog av den!

Den kommer nog inte i min ägo inom det närmaste, en deltidsarbetande småbarnsmamma har liksom inte riktigt resurserna som krävs, men någon dag ska det hänga en sån hemma.
Den ger jag aldrig upp!!!

1 kommentar:

  1. Ohh, fasen! Måste man spela på lotto för att vinna..? Och här sitter jag och väntar...:P Får nog ta tag i det där då...så det klirrar i kassan nångång. :)
    Kramis

    SvaraRadera