tisdag 27 januari 2009

Engelsmän och sovrum.....


Ja, det låter ju som ingredienser till en het kärlekshistoria men jag tänker främst på deras sätt att inreda sina sovrum. För mig handlar inredning mycket om att skapa harmoni.


Harmoni är ett av mina ledord som jag försöker anamma så mycket jag kan i vardagen, både när det gäller barn och hem...
Att känna harmoni i sitt hem tror jag är viktigt.. Det är lite därifrån jag fått inspirationen till namnet HeadingHome. Jag vill förmedla en härlig känsla och jag vet inget bättre än den känslan av att vara på väg hem!

Jag hoppas att alla kan känna så för sina hem och där tror jag en harmonisk miljö spelar stor roll.

Det är också en av de sakerna som jag tror är viktigast att min son får med sig i sin "ryggsäck" när han ska möta livet....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar